Жадынама

Құрметті сайт қонақтары!
Сіздер Сыбайлас жемқорлық фактілері туралы Сыбайлас жемкорлыққа қарсы іс – қимыл ұлттық бюросына немесе тұрғылықты жеріңіз бойынша оның аумақтық департаменттеріне хабарлай аласыз.
Өтініш беруге болады:
1. Жазбаша түрде пошталық мекен – жайы бойынша: 010000, Астана қаласы, Сейфуллин көшесі 37.
2. «Электрондық үкімет» порталы арқылы egov.kz, электрондық цифрлық қолтаңба болған жағдайда.
3. 1424 нөмірі бойынша Сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызметінің Call – centr – ге хабарласа аласыз.
Бұл ретте түсіндіріп өтетініміз, «Жеке және заңды тұлғалардың өтiнiштерiн қарау тәртiбi туралы» Заңына сәйкес тұлғалардың өтініштері қарастыруға жатпайды:
1. мұндай өтiнiште дайындалып жатқан немесе жасалған қылмыстық құқық бұзушылықтар туралы не мемлекеттiк немесе қоғамдық қауiпсiздiкке төнетiн қауiп туралы мәлiметтер бар және мемлекеттiк органдардың құзыреттерiне сәйкес оларға дереу жiберiлуге тиiс жағдайларды қоспағанда, иесi бүркемеленген өтiнiш;
2. мәселенiң мәнi баяндалмаған өтiнiш.
Егер өтiнiштi қараусыз қалдыруға негiз болған жағдайлар кейiннен жойылса, субъект немесе лауазымды тұлға аталған өтiнiштi қайта қарауға мiндеттi. Жеке тұлғаның өтінішінде оның тегі, сондай – ақ қалауы бойынша әкесінің аты, пошталық мекен – жайы көрсетіледі. Заңды тұлғаның – оның атауы, пошталық мекен – жайы, шығыс нөмірі және күні. Өтініште өтініш берушінің қолы немесе электрондық цифрлық қолтаңбасы болуы тиіс.
Шағым беру кезінде субъектінің атауы немесе лауазымы, лауазымды тұлғалардың тегі және инициалы, шағымға жүгіну себептері және талаптары көрсетілуі тиіс.
Информация о деятельности Call-центра 1424 Антикоррупционной службы
CALL ЦЕНТР звонок бесплатный
В Национальном бюро по противодействию коррупции Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции функционирует Саll-центр, основной задачей которого является бесплатная консультационная поддержка граждан по вопросам противодействия коррупции и прием телефонных сообщении о коррупционных правонарушениях.
Консультирование граждан по вопросам:
· противодействия коррупции;
· поступления в антикоррупционную службу;
· о ходе рассмотрения заявлений и сообщений, находящихся в производстве Антикоррупционной службы;
· поощрения лиц, сообщивших о факте коррупционного правонарушения или иным образом оказывающих содействие в противодействии коррупции;
· иные вопросы, входящие в компетенцию Антикоррупционной службы.
Прием сообщений:
· о коррупционных фактах, в том числе о совершенных или готовящихся коррупционных правонарушениях.
· о незаконных действиях (бездействиях) сотрудников Антикоррупционной службы;
· касательно вопросов воспрепятствования предпринимательской деятельности;
· о сведениях по разыскиваемым лицам Антикоррупционной службой;
· касательно деятельности Антикоррупционной службы (отклики, предложения).
График работы Call-центра Национального бюро по противодействию коррупции.
9.00-18.30будние и праздничные дни без перерыва на обед)
Прием телефонных сообщений о коррупционных правонарушениях и консультация
9.00-13.00(Суббота)
В ночное время суток и в выходные дни
Запись звонков в Call-центр осуществляется в автоматическом режиме.